نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آداب و مهارت های زندگی تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]
  • آراء فلسفی بررسی دلالت های برنامه درسی آراء و افکار فلسفی برتراند راسل [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-18]
  • آسیب شناسی آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
  • آموزش آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
  • آموزش آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
  • آموزش تاریخ یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
  • آموزش عالی سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیط‌یادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
  • آموزش مجازی تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
  • آموزش مجازی آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]

ا

  • اختلال یادگیری ریاضی بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
  • ارتباطات اجتماعی بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]
  • ارزشیابی نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]
  • ارزشیابی آموزشی نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]
  • ارزشیابی توصیفی نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]
  • استرنبرگ تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقوله‌های دو پرسشنامه‌‌ی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • اشارات تربیتی زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]
  • اشعار تأثیر قرآن و حدیث برکلیات دیوان وحشی بافقی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 85-96]
  • اضطراب رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • اضطراب ویروس کرونا رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • اعتبار تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
  • اعتقادات مذهبی بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
  • التزام عملی بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
  • امنیت آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
  • اندازه گیری نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]
  • انزوای اجتماعی بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]
  • انگیزش تحصیلی رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • ایجاد انگیزه اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • ایران آموزش جغرافیا و هویت ملی تحلیلی بر جایگاه هویت ملی در کتاب جغرافیای ایران، پایه دهم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 123-134]

ب

  • باذل مشهدی ساقی باذل، سبک و مضمون ساقی نامه باذل مشهدی در حمله حیدری [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 97-110]
  • برتراند راسل بررسی دلالت های برنامه درسی آراء و افکار فلسفی برتراند راسل [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-18]
  • برنامه درسی بررسی دلالت های برنامه درسی آراء و افکار فلسفی برتراند راسل [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 1-18]
  • بیروت 75 بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]

پ

  • پایائی تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
  • پدیدار شناسی واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
  • پرسشنامه تشخیص عشق تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقوله‌های دو پرسشنامه‌‌ی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • پژوهش کیفی تأملی بر رویکرد پژوهش کیفی با تأکید بر روایی و پایایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 19-44]
  • پیشرفت تبیین‌وحیانی فرهنگ‌دینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]

ت

  • تاثیرقرآن و حدیث تأثیر قرآن و حدیث برکلیات دیوان وحشی بافقی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 85-96]
  • تجربه زیسته تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
  • تجربه زیسته واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
  • تحلیل محتوا ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
  • تحلیل محتوا زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]
  • تربیت خانوادگی بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]
  • تربیت شهروندی ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
  • تربیت عقلانی حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]
  • تربیت معلم تاملی بر مطالعه کارورزی در تربیت معلم کشور کانادا در جهت توسعه دانشگاه ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-80]
  • تعلیم و تربیت نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
  • تفکر حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]

ج

  • جغرافیا ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
  • جغرافیا آموزش جغرافیا و هویت ملی تحلیلی بر جایگاه هویت ملی در کتاب جغرافیای ایران، پایه دهم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 123-134]

ح

  • حافظ تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقوله‌های دو پرسشنامه‌‌ی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • حفاظت از محیط زیست ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
  • حق آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
  • حقوق شهروندی آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
  • حمایت اجتماعی رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • حمله حیدری ساقی باذل، سبک و مضمون ساقی نامه باذل مشهدی در حمله حیدری [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 97-110]
  • حیات معقول حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]

خ

  • خودتنظیمی رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]

د

  • دانش آموختگان ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
  • دانش آموزان دوره ابتدایی بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
  • دانشجو معلم تاملی بر مطالعه کارورزی در تربیت معلم کشور کانادا در جهت توسعه دانشگاه ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-80]
  • دانشجومعلم تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
  • دانشجومعلمان اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • دانشجویان واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
  • دانشگاه فرهنگیان ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]
  • دانشگاه فرهنگیان سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیط‌یادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
  • دانشگاه فرهنگیان اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • دانشگاه های کانادا تاملی بر مطالعه کارورزی در تربیت معلم کشور کانادا در جهت توسعه دانشگاه ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-80]
  • دوران کرونا ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
  • دوره ابتدایی تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]
  • دین تبیین‌وحیانی فرهنگ‌دینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
  • دینداری بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]
  • دیویی زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]

ر

  • رسانه آموزشی شاد ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
  • رشد زبانی بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
  • رمان عربی بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]
  • روایات آموزش حق امنیت شهروندی در قرآن و روایات [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-47]
  • روش پروژه محور یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
  • روش تدریس یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]
  • روش سازنده‌گرائی یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]

ز

  • زندگی دینی واکاوی تجارب زیسته دانشجویانِ دانشگاه فرهنگیان از زندگی دینی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 153-170]
  • زیبایی شناسی زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]

س

  • ساقی‌نامه ساقی باذل، سبک و مضمون ساقی نامه باذل مشهدی در حمله حیدری [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 97-110]
  • سبک مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
  • سبک تربیتی بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]
  • سبک مدیریت کلاس درس رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
  • سبک و مضمون ساقی باذل، سبک و مضمون ساقی نامه باذل مشهدی در حمله حیدری [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 97-110]
  • سنجش نقدی بر نظام ارزشیابی بدون نمره در دوره ابتدایی و ارائه راهکار مناسب [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 31-44]

ش

  • شهروند ارزیابی سطح تربیت شهروندی دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس حکیم فردوسی) [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 45-58]

ط

  • طرح مدرسه خوانا تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]

ع

  • عزت نفس بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
  • عشق تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقوله‌های دو پرسشنامه‌‌ی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • علامه جعفری حیات معقول و ابعاد تربیت عقلانی از دیدگاه علامه محمدتقی جعفری(ره) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 221-236]
  • علوم انسانی مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]

غ

  • غادة السمّان بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]

ف

  • فرهنگ دینی تبیین‌وحیانی فرهنگ‌دینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
  • فضای مجازی نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
  • فناوری های نوین نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]

ک

  • کارن هورنای بررسی شخصیّت های روان رنجور رمان بیروت ۷۵ غادة السّمان بر اساس نظریۀ کارن هورنای [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 75-90]
  • کارورزی تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
  • کارورزی تاملی بر مطالعه کارورزی در تربیت معلم کشور کانادا در جهت توسعه دانشگاه ها [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-80]
  • کتاب درسی ارزیابی محتوای کتاب درسی جغرافیا پایۀ یازدهم بر اساس شاخص های حفاظت از محیط زیست با کاربرد تکنیک های آنتروپی شانون و تاپسیس [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 69-84]
  • کتاب درسی مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
  • کتاب‌های نونگاشت مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
  • کرونا نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
  • کرونا ویروس رابطه بین اضطراب ویروس کرونا و حمایت اجتماعی و اثرات آن بر انگیزش تحصیلی (موردمطالعه: نمونه دولتی سنندج) [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 91-106]
  • کلاس های چند پایه آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
  • کلید واژه‌ها : "فرهنگ" جایگاه قومیت ها (خرده فرهنگ‌ها ) در نظام آموزشی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 199-220]
  • کووید-19 سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیط‌یادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
  • کووید19 تجربه زیسته دانشجومعلمان از آموزش مجازی درس کارورزی در همه گیری کویید19 [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 91-114]
  • کوید 19 آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]

گ

م

  • متوسّطة دوّم مقایسه میزان حضور سبک‌های ادبی در کتاب‌های فارسی دهم و یازدهم نظام جدید با کتاب‌های دوم و سوم انسانی نظام قدیم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 53-74]
  • محیط تکنولوژی سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیط‌یادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
  • مدرسه اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • مسئولیت‌پذیری رابطه سبک مدیریت کلاس درس معلمان با خودتنظیمی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 15-30]
  • مطالعات اجتماعی ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 81-106]
  • مطالعات علوم انسانی تبیین امکان جایگزینی اشعار حافظ با مقوله‌های دو پرسشنامه‌‌ی تشخیص عشق استرنبرگ: یک مطالعه تطبیقی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 1-14]
  • معلمان راهنما اهمیت و جایگاه معلمان راهنما در ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان (مطالعه: درس کارورزی) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 137-172]
  • مقطع ابتدایی آموزش مجازی در دوره همه گیری کرونا از نگاه معلمان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 115-130]
  • منظومه فرهنگ تبیین‌وحیانی فرهنگ‌دینی در پرتو نماز [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 111-126]
  • مهارت خواندن تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]
  • مهارت نوشتن تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 173-198]

ن

  • نوجوانان بررسی تاثیر سبک های تربیتی والدین بر التزام عملی به اعتقادات مذهبی نوجوانان [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 59-68]

و

  • واژه‌های کلیدی: اختلالات یادگیری بررسی رابطه ی اختلال یادگیری ریاضی و عزت نفس دانش آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 107-122]
  • وحشی بافقی تأثیر قرآن و حدیث برکلیات دیوان وحشی بافقی [دوره 8، شماره 26، 1401، صفحه 85-96]
  • وسایل ارتباط جمعی بررسی تاثیر عوامل جامعه پذیری بر انزوای اجتماعی شهروندان شهرستان کاشان [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 37-52]

ه

  • همبستگی ملی آموزش جغرافیا و هویت ملی تحلیلی بر جایگاه هویت ملی در کتاب جغرافیای ایران، پایه دهم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 123-134]
  • هنر زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه جان دیویی و اشارات تربیتی آن برای نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایران [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 45-72]
  • هوش زبان شناختی بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
  • هوش عملی بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
  • هوش کلامی بررسی تاثیر رشد زبانی برافزایش وگسترش هوش زبانشناختی: مطالعه موردی آموزشگاه حکمت مشهد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 171-198]
  • هویت ایرانی- اسلامی نقش فناوریهای نوین در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط کرونا (با تأکید بر هویت ایرانی- اسلامی) [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 131-152]
  • هویت ملی آموزش جغرافیا و هویت ملی تحلیلی بر جایگاه هویت ملی در کتاب جغرافیای ایران، پایه دهم [دوره 8، شماره 27، 1401، صفحه 123-134]

ی

  • یادگیری آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 1-20]
  • یادگیری الکترونیکی سنخ شناسی و مقایسه وضع موجود محیط‌یادگیری مبتنی برتکنولوژی آموزشی در دروران کووید-19 (COVID-19) از دیدگاه اساتید و دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-90]
  • یادگیری مسئله محور یادگیری مسئله محور و آموزش تاریخ در مدارس(نمونه موردی تدریس پروژه محور) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 107-136]